Is dit wat voor uw EHBO Vereninging?

Wie zijn wij?

Dream ITLaten we beginnen met ons even voor te stellen. Wij zijn Alex, Jona en Marcel en zijn in 2005 Dream IT gestart. Hier ontwikkelen wij met veel plezier websites en webshops voor onze klanten. Voor meer informatie over ons bedrijf kunt u kijken op dreamit.nl.

Ons concept

Wij werden benaderd door onze goede kennissen van EHBO vereniging Zoetermeer om hun website te professionaliseren. Niet alleen was dit erg leuk om te doen, maar tegelijkertijd ontstond het idee EHBO landelijk te promoten. Wij hebben zelf jaren ervaring in de BHV en EHBO en zijn ons daarom bewust van het belang van bekwame eerste hulpverleners. Op dit moment is er zo’n 2 tot 3 procent van de bevolking die eerste hulp kan verlenen. Het Nederlandse Rode Kruis wil dat over tien jaar de helft van alle Nederlanders dit kan. Wij denken dat we ons steentje kunnen bijdragen door EHBO websites professioneler te maken. Een professionele website zorgt voor meer uitstraling en is bovendien goed te vinden in zoekmachines. Dit zorgt ervoor dat het bereik van de afzonderlijke EHBO verenigingen groter wordt. Ons doel is om dit landelijk te doen en zo een nieuwe impuls te geven aan EHBO in Nederland.

Hoe werkt het?

De website waar u zich nu op bevindt is ongeveer zoals uw website er uit komt te zien. De teksten zijn al voor u geschreven, maar u kunt deze eenvoudig zelf wijzigen. Ook kunt u zelf nieuwe pagina's toevoegen of verwijderen. Wij hebben voor u ook wat EHBO foto's geplaatst, maar u kunt uiteraard ook foto's gebruiken van uw eigen vereniging. Kortom wij hebben voor u een basis neergezet en u kunt deze verder invullen. Uw nieuwe website kan al binnen enkele dagen online staan. Klik op de afbeelding rechts om te zien welke dingen u kunt personaliseren.

Interesse?

Bent u geïnteresseerd in een professionele EHBO website voor uw vereniging en wilt u meer informatie, neem dan vrijblijvend contact met ons op via 0182 – 580 530, mail ons op info@ehbo-website.nl of vul onderstaand formulier in.